Wednesday, October 12, 2016

Forex Vb6

Visual Basic en MT4 Ja, ek weet, almal vertel my dit kan nie gedoen word nie. Maar Im hoop Somone dalk in staat wees om iets uit te vind. mt4excel. dll is 'n biblioteek wat geskryf is in Delphi. By die roeping van die DLL, is die COM biblioteek geïnisialiseer. ExcelOpen of ExcelOpenPattern, of ExcelOpenFile: voordat dit gebruik word, moet jy een van die volgende funksies te roep. Op 'n beroep, 'n OLE objek geskep word MS Excel oopgemaak, 'n nuwe boek en bladsy is geskep deur sjabloon of 'n bestaande Excel-lêer oopgemaak word (na gelang van die funksie). Funksie ExcelClose sal MS Excel te sluit en bevry die OLE voorwerp. Jy kan skryf en lees in óf 'n afsonderlike sel: ExcelSetFormulaCell, ExcelSetValueCell, ExcelSetTextCell, ExcelGetValueCell, ExcelGetTextCell, ExcelGetFormulaCell, of in 'n reeks wat voorheen gememoriseer met funksie ExcelSetRange, dan met behulp van ExcelSetFormula, byvoorbeeld, of ander funksies wat 'n reeks om in te lê. Daar is 'n aantal van die hulp funksies te bestuur vertoon, formaat inligting, ens Jy kan meer besonderhede oor hulle in die kommentaar op die voorbeeld te vind. Gebruik funksie ExcelSetDiagramma 'n diagram te skep. So, kan nie so iets gedoen word in VB PS. As iemand weet van 'n goeie VB groepe op hierdie vraag te plaas, en gepos word aan hulle. Probeer om 'n manier om 'n DLL dat die funksies wat jy nodig het met VB uitvoer te skep. Ek is nie heeltemal seker of dit moontlik is, ek dink jy het 'n ActiveX voorwerp wat moet geregistreer skep en jy kan dan op 'n manier dit gebruik soos 'n gewone dll in MT4 (daar is 'n paar artikels oor VB vir die skepping van dlls op die web) . Ek dont gebruik VB myself, so ek kan nie van veel hulp met die VB spesifieke dinge wees, maar as VB is oor die algemeen nie geskik vir sekere programme take, kan jy belangstel in op soek na ander tale wat makliker is om te integreer met MT4 en heeltemal laat vaar is VB: byvoorbeeld is daar 'n Python bindend wat jou sal toelaat om arbitrêre Python-kode van MT4 bel as jy wil uit te druk kompleks (miskien selfs multi) logika in een van die mooiste en elegante objekgeoriënteerde dinamiese tale wat tans bestaan ​​(search Google vir quotmetatrader luislang integrationquot). Vir die skep van inheemse DLLs (want rou uitvoering spoed is jou grootste bekommernis) Ek stel voor die gebruik van C of ObjectPascal, laasgenoemde synde die makliker een, gebruik Delphi (kommersiële) of Lazarus (gratis). Die bottom line is as jy wil koppel MQL4 met sy beperkte koppelvlak met enigiets anders wat jy moet beslis iets nuuts by te voeg in jou toolbox, iets wat maklik kan toegerus word om behoeftes mql4s en kan dien as 'n wrapper as jy nog die ander gereedskap nodig. VB alleen is nie die oplossing vir al die probleme. Ek stel voor ObjectPascal om die gaping perfek vul tussen jou hoë vlak Tale, voorwerpe en API's en al die nare lae vlak dinge soos duister funksie roep konvensies, verwysings na snaaks datastrukture, direk toegang tot geheue plekke en CPU registers, selfs inline assembler code. Aangesluit April 2007 Status: Gettin skop in die Nutz elke dag 719 poste Dankie vir die info. Sy was sowat 20 jaar sedert Ive enigiets wat Pascal. Miskien Siek gee dat 'n probeer. Probeer om 'n manier om 'n DLL dat die funksies wat jy nodig het met VB uitvoer te skep. Ek is nie heeltemal seker of dit moontlik is, ek dink jy het 'n ActiveX voorwerp wat moet geregistreer skep en jy kan dan op 'n manier dit gebruik soos 'n gewone dll in MT4 (daar is 'n paar artikels oor VB vir die skepping van dlls op die web) . Ek dont gebruik VB myself, so ek kan nie van veel hulp met die VB spesifieke dinge wees, maar as VB is oor die algemeen nie geskik vir sekere programme take, kan jy belangstel in op soek na ander tale wat makliker is om te integreer with. If youve is op soek na 'n manier om R noem van jou Visual Basic en VBA-kode. hierdie voorbeeld projek sal jou wys hoe om te koppel aan die mt4r. dll om toegang tot die R terminale. Die cMT4R koppelvlak is 'n maklike manier om toegang tot die R statistiese rekenaar omgewing van VB6 en VBA kry. 'N bietjie van die geskiedenis: MT4R is 'n projek wat toegang tot R deur 'n Windows DLL koppelvlak wat Skakeling met die R terminale toelaat. Die koppelvlak is oorspronklik geskryf vir toegang van Meta Trader te R. Ek het egter gou besef dat mt4R. dll ook 'n nuttige instrument om ander programme omgewings soos VB6 na R skakel kan wees. asook C tot R. Ek het 'n eenvoudige klas wat vertaal en pas die Meta Trader koppelvlak in mt4R. mqh sodat Visual Basic gebruikers kan toegang tot die mt4R dll en dus toegang tot die krag van die R statistiese rekenaar omgewing van Visual Basic / VBA . Laai die demo projek (hieronder) en verander die verstek R pad in die cMT4R klas, StartR metode om jou werklike R installasie te pas. Laai die mt4r. dll gevind by die R vir Meta Trader webwerf en plaas dit in jou WindowsSystem gids. Begin die demo projek om te bevestig dat jy VB kan skakel na berekenings in R en data-oordrag heen en weer uit te voer. Bestudeer die mt4R dokumentasie om te verstaan ​​hoe dit werk. Lees die kommentaar in die kode (wat in cMT4R). As jy enige vrae, kommentaar of voorstelle vir cMT4R, post 'n comment. Geniet Aangeheg is 'n gezipte lêer projek wat TestMT4RVB, wat wys hoe om cMT4R gebruik. Jy kan vrylik cMT4R by jou VB6 en VBA projects. Forum Woning: Disclaimer: Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. FXCM sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 03:44. Kopiereg 2016 Daily FX. Alle regte voorbehou. kopieer 2015 DailyFX n FXCM maatskappy. Alle regte Reserved. MT4 Monitor - MT4 DDE in Visual Basic 6. Haal tariewe van meer as 1 MT4 makelaar Baie dankie vir hierdie, werklike groot dinge wat jy hier het. Ek het 'n vraag vir jou. Nou. Ek verstaan ​​die VB-program sal probeer om aan te sluit op 'n MT4 makelaar platform wat uitgevoer word op jou rekenaar wat DDE-bediener in staat gestel het. Wat gebeur as ek meer as 1 MT4 makelaar platform hardloop Is daar 'n manier om te bepaal watter MT4 makelaar platform om die tariewe te gaan haal Ook, kan jy my verwys na 'n goeie bron vir DDE programmering met behulp van VB6 of DOTNET sal dit waardeer al jou hulp. Is daar 'n huidige dokument wat bevat al die DDE noem 'n mens kan maak vir beide aanwysers en prys vir MT4 is hierdie tegniek beperk tot net haal die prys inligting, of kan ons stuur instruksies aan MT4 sowel DDE en Punt en figuur Is daar iemand weet of die DDE fasiliteit na Excel werk gebruik kan word om te werk of 'n geskiedenis lêer wat dan gebruik kan word om lewendige Point skep en Figuur kaarte in Excel. Of op enige ander wyse van die skep van lewe Point en figuur kaarte van die DDE fasiliteit. Ek het al met behulp van ur MT4 monitor wat net forex koers. kan u pas aan alle simbool wat in MT4 gelys. In die tweede plek sy 'n versoek kan ons gebruik dit soos 'n mark horlosie soos ek is meer geïnteresseerd in die wêreld EKSPONENTE en 'n paar goud en buitelandse valuta koers te sien op 'n strecth ten minste 24-30 simbool kan u help. Ek het probeer om die kwotasies te kry in uitblink dit nie haal. Is dit nodig EXCEL 2010 vriendelik help. VB6 gee dirext opdrag om MT4 Ek is baie gelukkig met Kode Guru kode DDE VB6 (mm. zip), die kodering is baie fantasties. Maar in hierdie tyd het ek probeer vind kode maak Hangende Orde, naby of ens Dit is moontlik kode behulp VB6 kan direkte opdrag om MT4 gee. Dankie vir almal kan help en responeMT4 Monitor - MT4 DDE in Visual Basic 6. Is die kode in VB6 Ek dink dit is 'n netjiese app, maar ek wil graag die bronkode te sien. Is dit die bron in die rits ek kon vind werklike VB-kode. Basies, die jeug weer vertoon die inligting uit die venster MaketWatch via 'n DDE koppelvlak. Dit sal cool wees om die kode om dit te doen te sien wees, maar ek dont sien die gebruik vir 'n einde-user..unless Im net dom en mis iets. Die bron-kode is ingesluit. Ek dink dit is 'n netjiese app, maar ek wil graag die bronkode te sien. Is dit die bron in die rits ek kon vind werklike VB-kode. Basies, die jeug weer vertoon die inligting uit die venster MaketWatch via 'n DDE koppelvlak. Dit sal cool wees om die kode om dit te doen te sien wees, maar ek dont sien die gebruik vir 'n einde-user..unless Im net dom en mis iets. Baie dankie . Die bron-kode is ingesluit in die zip-lêer. Private Sub Check1Click () MsgBox Binnekort, vbExclamation vbOKOnly, MT4 Monitor private Sub FormLoad () Private Sub TimerCheckBrowsersTimer ()


No comments:

Post a Comment